تولدش مبارک


Tango To Evora



امروز با نا امیدی gmail ام را چک کردم، چون تقریبا هر وقت اونجا را چک می کنم inboxام خالیه. با تعجب دیدم که یک میل از
یکی از خواننده هام دارم که تولد وبلاگم را تبریک گفته.خیلی خوشحال شدم وقتی که دیدم خواننده ای غیر از چند تا دوستی که آدرس وبلاگم را خودم بهشون داده بودم دارم! و خیلی ناراحت شدم وقتی دیدم تولد وبلاگ خودم را فراموش کرده ام! می دونستم که اینروزا باید تولد وبلاگم باشد ولی روز دقیقش را نه.به عنوان کادو یکی از آهنگای Loreena McKennitt به اسم Tango to Evora را روی وبلاگم گذاشتم(با تشکر از آیدا جونم). این آهنگ به اندازه رنگ آبی با من عجین است.
دقیقا یک سال پیش با اینکه خیلی وقت بود که دلم می خواست بنویسم، تصمیم گرفتم که وبلاگ داشته باشم. همش با خواندن کتاب تنهایی پر هیاهو بهومیل هرابال و عشق و احساسات بی حدش نسبت به کتاب شروع شد. ساختن این چهاردیواری را کاملا بیاد دارم. اصلا باورم نمی شه که یک سال گذشته...

تولدش مبارک :**


[Tuesday, October 25, 2005]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]