(+)

دوستان عزیز اینجانب نویسنده وبلاگ تنهایی پرهیاهو گاهی اوقات از وبلاگ های دیگه هم مطلب در اینجا پابلیش می کنم و برای لینک دادن از علامت (+) استفاده می کنم که اگه روش کلیک کنید متوجه می شوید که به پست اوریجینال ختم می شود. این مدل لینک دادن رو هم از آیدا یاد گرفتم و بنظرم جمع و جور و جالب است. اگه در همین صفحه دقت کنید چندین مطلب وجود دارد که تهش (+) وجود دارد.
من فقط یه بار در عمرم منبع رو ذکر نکردم و اونم اوایلی بود که وبلاگ می نوشتم و یه جمله از دانشمند مرحوم جناب نیلس بور تو وبلاگم گذاشتم و پایینش ننوشتم نیلس بور. (رجوع شود به تصحیح و توضیح) چون عین احمق ها فکر می کردم جمله خیلی معروفه و مگه می شه که کسی در کره خاکی نیلس بور رو نشناسه. بعد با تذکر میرزا پیکوفسکی هم که کاملا به جا بود پایینش اضافه کردم "نیلس بور" ! خلاصه این تنها موردی است که بنده حق کسی رو ضایع کردم ! از اونجایی که خدمت های متعددی در راستای شادی روح جناب بور در زندگانی ام انجام دادم مطمئنم که ایشون بنده را عفو نموده اند.
شما دوست ناشناس عزیز! لطفا قبل از اینکه کامنت بگذاریدو بنده رو به بی احترامی به نوشته دیگران محکوم کنید، عینکتون رو به چشم بگذارید و علامت (+) را چک کنید. باشد که رستگار شوید!

[Monday, April 20, 2009]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]