به مناسبت تولد تن تن و ۱۰۰ سالگی خالقش

این وبلاگ خداست!

۷۰ نکته درباره تن تن که عمراً شنیده باشید!

"در یک نظرخواهی از کاربران سایت اینترنتی رسمی تن تن؛ کاپیتان هادوک با 60 درصد آرا، محبوب ترین شخصیت این مجموعه داستان ها شناخته شد و تن تن با 27 و جناب پرفسور تورنسل با 5درصد آرا، بعد از او قرار گرفتند. میلو و دوپونت ها هم هرکدام با 3 درصد آرا، به طور مشترك مقام چهارم را كسب كردند."
من که اول هادوک بعد هم پرفسور تورنسل رو از همه بیشتر دوست دارم. (فکر کنم قبلا گفته بودم)
خیلی برام جالب بود که خیلی های دیگه هم هادوک رو از همه بیشتر دوست دارند.
ضمنا بعنوان مثال نقض بغیر از خودم دو تا دختر دیگه رو هم می شناسم که عاشق کتابای تن تن هستن و روحیه و حال و هوای کاملا فمینن دارن!

این عکسه شاهکاره! :)) پشت مو و تسبیح کاپیتان هادوک منو کشته!

[Friday, February 02, 2007]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]