بیانیه انجمن عقب ماندگان ذهنی

بدینوسیله قهرمانی تیم ملی فوتبال ایتالیا را به تمام طرفداران این تیم تبریک می گوییم و عمل ناشایست زیند الدین زیدان را تقبیح می نماییم.
"انجمن عقب ماندگان ذهنی"

+

داشتم عکس هام را مرتب می کردم که چشمم افتاد به عکس های اختتامیه جام جهانی که زیر مشت و لگد طرفداران برزیل با تلاشی قابل ستایش در حال عکس گرفتن توسط تنبون قرمزی بودم. فقط تو این عکسه به اندازه یک اپسیلون توتی جونم معلومه. دیدم حالا که آب ها از آسیاب افتاده بد نیست ما هم یک خودی نشون بدیم و اظهار نظر کنیم! (طبق معمول با تاخیر فاز)

+

اینروزا تبدیل به یک هاپوی تمام عیار شده ام. صبح ها عین سامورایی ها با شمشیر از خواب پا می شم و تا آخر روز عین بوکسور ها با گارد جلوی صورت راه می رم! رانندگی کردن ام دیدنی است. یا بوق می زدم یا سرمو از پنجره بیرون میارم و عین کاپیتان هادوک به خلق الناس بد و بیراه می گم. گاریچی وحشی، شتر بی کوهان*،... یک جا کم مونده بود عین راننده تاکسی ها دستی ماشین رو بکشم، زنجیر را از زیر صندلی ماشین بردارم و... **

*متاسفانه لیست کامل فحش های کاپیتان هادوک یادم رفته. اگه شما یادتون میاد لطف کنید در کامنت دونی بگذارید. پیشاپیش متشکرم.
**یه موقع سوء تفاهم پیش نیاد، شوخی کردم! درسته عضو انجمن عقب ماندگان ذهنی هستم ولی انسان بسیار ملایم و متشخصی ام. اصلا همش تقصیر این گرگینگی است.

+

یک بار تو یکی از اس ام اس هایی که برام فرستاده بودند نوشته بود (از قول یک پسر): ترجیح می دم دو سال سربازی برم تا اینکه یک عمر گرگینه بشم!

[Sunday, August 27, 2006]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]