در عرض بیست و چند سالی که با خانواده ام زندگی کردم زیر بار خیلی از محدودیت ها رفتم اما زیر بار این نرفتم که خمیر دندون را از وسط فشار ندم. دعواهای متوالی اثر نداشت. خوب چه اشکالی دارد اینم سهم من بود از آنارشی . در عرض این مدتی که با هم زندگی کردیم حتی یه دفعه هم بهم نگفت که خمیر دندون را از وسط فشار نده. هردفعه صبح بعد ازمن خیلی خونسرد از ته تیوپ خمیردندون را فشار میداد که بیاد بالا. خلاصه اونقدر این کار ادامه پیدا کرد که بالاخره تصمیم گرفتم به این کارم خاتمه بدم. یعنی یه روز متوجه شدم بقدری عاشق هستم که حاضرم یه خاطرش هرکاری بکنم، حتی خمیر دندون را از وسط فشار ندم! تو رابطه یه نقطه ای وجود دارد که با تمام گذشته و مخلفاتش کنار میای و نمی گذاری هیچ پس مونده ای رو رابطه ات سایه بندازد. یه جور صلح درونی. الانم که دیگه اینجا نیست هر روز صبح با دقت از ته خمیر دندون فشار می دم. انگار اگه نکنم یه جورایی بهش خیانت کردم.

[Thursday, September 15, 2011]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]