دوست هندی ام یه ماهه که کچلم کرده که حالا که تو فیلم دیدن دوست داری یالا پاشو بریم فیلم zindagi ba meili dobare را ببینیم. . امروز تریلرشم فرستاده. نگاه کردم می بینم فیلمه ورژن هندی hang over است! راستی هنگ اور 2 را نبینین عین یکشه.
یعنی همین یه کارم مونده.
+
ناهارمو با یه سری خل و چل اپتیکی که یه پا برای خودشون بیگ بنگ تئوری هستند می خورم. سر 12 که می شه زنگ می زنم به یکیشون. می گم: Lunch? اونم میگه پنج دقیقه دیگه اینجا باش. می ریم ناهار و از اینور اونور حرف می زنیم . تازگی ها یه فرانسوی به گروهشون اضافه شده. ازش خواستم اگه کسی را می شناسه که می خواد فرانسوی درس بده به من معرفی کند. امرور یکی را پیدا کرده که حاضره با من حرف بزنه و تمرین کنه به شرط اینکه منم با اون انگلیسی حرف بزنم. فردا قراره با هم قهوه بخوریم. خیلی هیجان زده ام. بعد از مدت ها کتابامو در آوردم و دارم سعی می کنم تمرین کنم تا یه چیزایی یادم بیاد.
+
استاد راهنمای عزیز رفته آلمان عشق و حال، از اونجا ارد می ده و یا با اسکایپ تنمون را می لرزونه. امروز یه ایمیل داده که یکی از استادا از مادرید یه مهمون دارد. من بهش قول دادم که دانشجوهام سر تاکش حاضر می شن. خلاصه پا شدیم رفتیم. تاک های تئوریست ها خیلی ریسکش بالاست یعنی احتمال اینکه تاک یه تئوری کار بورینگ باشه خیلی بیشتر از تاک یه تجربی کار است. سرتون را درد نیارم که این تاک جزو بورینگ ترین تاک های امسال بود. زبان انگلیسی اش خیلی بد بود که جای تعجب داشت. اقلا تمرین هم نکرده بود. لهجه اسپانیایی ها و سه سه کردنشون که کلا رو اعصابه. همه اینا به یه ور، بوی دهن بغل دستی من که یه پی نفس عمیق می کشید هم به یه یور. سر اسلاید اول که تایتل و اسم همکاراش بود 15 دقیقه اراجیف گفت. تاک را هم سر وقت تموم نکرد. من هیچ وقت نتونستم آدمایی را که نمی تونن سر وقت تاکشون را تموم کنن درک کنم. یعنی واقعا عقلش نمی رسه نباید سر اون اسلاید این همه وقت بگذارد.خلاصه یه ساعت و نیم امروزم به اندازه 46 ساعت گذشت. اقلا بیسکوییت و قهوه هم نبود که دلمو به اون خوش کنم.

[Wednesday, July 20, 2011]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]