یه رستوران ایرانی جدید اینجا باز شده که باید از قبل سفارش بدی و بعد بری تحویل بگیری. دفعه قبل که بهشون زنگ زدم صاحبش خیلی با گوشت تلخی جواب سوالام را داد. شایدم من اینجا لوس شدم و سطح توقع ام در برخورد صاحب رستوران با مشتری رفته بالا. خلاصه امروز که می خواستم دوباره زنگ بزنم استرس گرفته بودم. می ترسیدم یارو دوباره باهام بد حرف بزنه و منم بهم بر بخورد و دیگه از اونجا غذا نگیرم. در کل به ضرر خودم می شه چون اینجا رستوران ایرانی دور و برمون نداریم!

فکر کنم ایران سریال Seinfeld نگاه کرن زیاد باب نیست. منم اولا دوست نداشتم ولی چون دوستم هر شب می نشست پای اینا، منم مجبور شدم و نگاه کردم. دیدم اینام خیلی بامزه اند و الان خیلی دوستشون دارم. خلاصه یه قسمتی تو ساینفلد هست در مورد یه سوپ فروشی که صاحب مغازه اش خیلی عنق است ولی سوپ های خیلی خوبی دارد. با اینکه خیلی بد رفتار می کند اینا بازم ازش سوپ می خرند. از اینجا می تونید اینو نگاه کنید.

[Saturday, February 05, 2011]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]