دیروز تو TO DO لیست ام تصادف با ماشین ام را نگنجونده بودم بخاطر همین چند ساعت وقتم سرش تلف شد و مجبور شدم شب بیشتر کار کنم و آخر سر از خستگی خوابم نبرد. ماشین من ظاهرا چیزیش نشد ولی جلوی ماشین دختره که از پشت زد حسابی پیاده شد.باز کلی شانس آوردم که من به ماشین جلویی نزدم. هوا بارونی بود. جلوییم یهو ترمز کرد و منم با اینکه سرعتم کم بود و فاصله ام زیاد، کلی طول کشید تا تونستم ماشین را نگه دارم. داشتم یه نفس راحت می کشیدم که آخ جون به خیر گذشت که از پشت یه صدای گرومپ اومد و من پریدم جلو. خیلی جالبه دیروز داشتم با خودم فکر می کردم که بیخودی دارم پول به بیمه می دم و بهتره است که بیمه ماشین ام را از فول بودن خارج کنم تا اینکه کمتر پول بدم. یعنی از روی فکرم دو ساعت هم نگذشت که تصادف کردم. خلاصه آدمیزاد از یه ساعت بعدش خبر ندارد. کلا تیک ایت ایزی بابا جان.

[Tuesday, January 11, 2011]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]