برای اولین بار احساس کردم که یکشنبه های اینجا می تونه پتانسیل دلگیر بودن جمعه های خودمون را داشته باشد. امروز بعد از ظهر اومدم فیلم Copie conforme را ببینم که با کمال شرمندگی در دهمین دقیقه فیلم خوابم برد. انگار خستگی این مدت همه اش قلمبه زد بیرون و نتونستم مقاومت کنم. بعد که بیدار شدم فیلم تموم شده بود. قرار بود این فیلم را با هم ببینیم. قبلا تو کالجی که بوده فیلم طعم گیلاس کیا رستمی را دیده و خیلی خوشش اومده. امروز می خواست خونه کار کند. به زور فرستادمش بره آفیس تا من خنجر را از پشت بزنم و فیلم را تماشا کنم. نمی خواستم دیدن فیلم را یه هفته دیگه عقب بندازم.مثلا قرار بود که جایزه به خودم بدم و بعد از مدت ها حال تو خونه موندن را ببرم.
فرهنگ تو خونه موندن را از دست دادم. به شدت دلم گرفته و حوصله ام سر رفته.

[Monday, January 31, 2011]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]