کلا اینجا سیستم اینه که هر روز باید لباس متفاوت از دیروز تنت کنی. اولین بار اینو دوستم وقتی دومین روز می خواستم برم دانشگاه و لباس روز قبلمو پوشیده بودم بهم گفت. گفت بعضی ها بهت تیکه می اندازند که شب قبل را خونه خودت نبودی که همین لباش تنته! من تو ایران هم که بودم از طرفداران تنوع لباسی بودم و حتی المقدور مانتوهای متفاوت تنم می کردم و لی اینجا همین موضوع در طول زمان بلای جونم شده. بعضی روزا واقعا صبح ها موقع انتخاب لباس عزا می گیرم. یکی از فواید کار در روزهای شنبه و یکشنبه اینه که با پیژامه، جوراب حوله ای رنگ و وارنگ و لباس های بی ربط در دو روز متوالی پا می شم میام سرکار و قبلش هیچ فکری نمی کنم. خلاصه وضعم انقدر وخیمه که حتی شکرگزار همین واقعه در روز تعطیل هستم. دوازده روز مونده تا دفاع پروپوزال ام.

[Saturday, January 15, 2011]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]