Merry Christmas!

امروز Christmas eve است و پرنده تو دانشگاه پر نمی زند. صبحونه را دیر خوردیم و قرار است که چند ساعتی کار کنیم و بعد تا هوا روشن است بریم خرید کریسمس. قاطی ازدحام مردم در حال خرید در لحظه های آخر شیم و حال و هوای کریسمسی را استنشاق کنیم. شب هم خونه را تمیز می کنیم . یه بوقلمون کو چولو می گیریم. شراب خوب هم داریم که خیلی وقته برای یه مناسبت خوب نگه داشتیم. اگر چه من فرق شراب خوب و بد را نمی فهمم. اگه اتمسفر و حال درونی ام خوب باشه هر شرابی را دوست دارم. بنابراین بهتره بگم شرابی که قیمتش گرونه. هفته پیش یه گلدون با برگهای قرمز که مخصوص کریسمسه گرفتم. شاید زلم زیمبو هم آویزونش کنم و کادوهامون را پاش بگذاریم. همه تصویر کامل است بجز برف که ما اینجا ازش محرومیم. البته بهتر. :)
+
از یه چیز هندی ها خیلی خوشم میاد. کاری ندارند که کدوم عید متعلق به چه مذهب و مملکتی است. کلا وقتی که شادی ای وجود دارد سهیم هستند.من آدم مذهبی ای نیستم و حتی تو دسته بندی آدم هایی که از اون ور بوم افتادند قرار دارم ولی امسال تصمیم گرفتم که گه بازی را بگذارم کنار و تو شادی عید فطر یا قربان مسمان های اینجا شرکت کنم و تبریک بگم و اگه بهم تبریک گفتن چهار ساعت براشون توضیح ندم که من مذهبی نیستم. این عید عرب هاو مسلمان ها ست .عید ما نوروز است . عرب ها مملکت ما را به گا دادن. ماه رمضون تو ایران تو توالت ناهار می خوردم. قربونی کردن کار یه سری آدم وحشی است و الخ. کلا حالم از بحث آریایی و عرب و خلیج فارس و خلیج عرب و ...بهم می خورد. حوصله ندارم. دیگه هم برام مهم نیست اگه کسی مارا با هم قاطی کند. مگه ما چینی ها و ژاپنی ها و کره ای ها را با هم قاطی نمی کنیم. خلاصه مطلب تیک ایت ایزی بابا جان. یه خرده ریلکس تر باشید. حالشو ببرید.
ضمنا مری مریسمس. اگه تلویزیون اسکروچ را نشون داد حتما نگاه کنید.

[Friday, December 24, 2010]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]