هوا یه خرده سرد شده اینجا. خوبه که هوا سرده. اقلا تنوعی در لباس پوشیدن پیدا شده. اینروزا عین عقده ای ها همش یقه اسکی می پوشم و شال گردن های رنگارنگ می بندم. کلا لباس های زمستونی خیلی باحال ترند. بگذریم، الانم رفتم زیر پتو و دارم تلویزیون نگاه می کنم. تلویزیون همش از این فیلم های کریسمسی نشون می ده که آخرش دو نفر بعد ازداشتن زندگی پوچ به هم می رسن، عاشق می شن. کلی سوءتفاهم پیش میاد و بعد از یه عالمه بدبختی عشق پیروز می شه و خوشبخت می شن. از اینایی که آخرش آدم گریه اش می گیره و خوشحال است که کسی دورو برش نیست که آبروش بخاطر گریه کردن برای یه صحنه آب دوغ خیاری به باد بره. بین فیلم ها همش تبلیغ عطر نشون می ده که یعنی برای کریسمس ازینا کادو بخرید. من که بوی همشون را نمی دونم بخصوص که اینجا از غافله عقبم و مثل ایران نیستم که آمار همه بوهای جدید را داشته باشم ولی از روی تبلیغ ها می دونم که کدومشون تایپ من می تونه باشد. همه تبلیغ ها شخصیت خاص خودشون را دارند. خلاصه خیلی جالب اند. اینجا هیچ کی به خودش عطر نمی زند. چه می دونم، حتما می زنند که انقدر تبلیغ می کنند.

[Saturday, December 18, 2010]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]