Stay Focused, Improve Productivity, Block Time Wasting Websites
اگه شما هم مثل من از چک کردن مدام گوگل ریدر و فیسبوک وقتی که سر کار هستید به تنگ آمدید و تمرکزتون را به هم می زند بهتره تابیشتر از این از خودتون متنفر نشدید و از لحاظ کاری لطمه ندیدید از extension google chrome به اسم stay focusedاستفاده کنید. بعد از اینکه اینستال کردید در قسمت ستینگ می تونید به دلخواه خودتون سایت هایی را که دوست دارید بلاک کنید. می تونید روز و ساعت خاصی را برای بلاک کردن سایت مورد نظرانتخاب کنید .مثلا من امروز سایت فیسبوک و گودر ریدر را تو دسکتاپ دانشگاه ام بلاک کردم و فقط می تونم بین ساعت 12 تا 12:10 ظهر چک کنم. یه آپشن بامزه به اسم require challenge دارد. که جریانش از این قراره :
If this option is selected, you will be required to complete a difficult -- but not impossible -- challenge before you are allowed to change any settings. This makes it inconvenient for you to change settings, therefore reducing the chances that you'll cheat.

امروز تمرکزو افیشنسی ام در حد مرسدس بنز بود. حالا افیشنسی به یه ور از شر اعتیاد اعصاب خرد کن کلیک کردن در بازه های زمانی کوتاه خلاص شدم و احساس بهتری نسبت به خودم دارم.
شما هم می توانید. ;)

[Tuesday, November 02, 2010]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]