Lovebug

اسم اینا Lovebug است. الانم انگار فصلی است که اینا تو این ناحیه ای که من زندگی می کنم فراوان هستند. تو خیابون، رو ماشین ها قل قل می کنند. سیستمشون اینه که وقت کاپل پیدا می کنند به هم می چسبند و شروع به جفت گیری می کنند. همونجوری چسبیده به هم پرواز می کنند و از هم جدا نمی شن. اول نره می میره. ماده باز ول نمی کند و اونو با خودش می کشونه تا وقتی که می خواد تخم گذاری کند. بعد اینکه تخم گذاری می کند خودشم می میره. بدین ترتیب شما هیچ وقت یه لاوباگ سینگل نمی بینید. اولی که من اینا رو دیدم این داستان را نمی دونستم. گفتم عجب حشره های باحالی هستند و همش فکر می کردم که یعنی اینا 24 ساعته دارند با هم حال می کنند. بعد از یه هفته که هر جا می رفتم اینا را در حال جفت گیری دیدم دیگه حالم بد شد.
خیل خوب بابا بسهGet a room!
معلوم نیست اینا لاو باگند یا کنه.

[Sunday, October 03, 2010]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]