بیشتر از دو هفته است سعی می کنم که علت وجود یه سری نوسان های سطحی به اسم فریدل را بفهمم. محاسبه اش را انجام دادم و تصویر خیلی خوبی هم گیر آوردم ولی همش انگار یه جایی از توجیه این مساله می لنگه. خودم از فهمی که در موضوع دارم راضی نیستم. دیگه از عدم تسلطم اعصابم خرد شده . تقریبا همه رفرنس های مربوطه را زیر و رو کردم و خوندم. تو مقدمه یکی از این ها نوشته بود:
The origin of multilayer relaxations has fascinated scientists for over a decade.

یهویی انگار صبر ایوب بهم نازل شد. انگار داره بهم می گه جوجه! حالا دو هفته نصفه و نیمه وقت گذاشتی فکر کردی خبریه. از تو گنده تر هاش قبلا جون کندن برای اولین بار این مفاهیم را تدوین کنند. خلاصه بی خیال اینترنت و مقاله ها شدم. کتاب مرجع را باز کردم و از بیس دوباره شروع کردم. یادش بخیر دکتر بایگان می گفت : این دست باید رو کاغذ بره تا یادبگیری.
پرزنتیشن فردا هم تموم شه خلاص شیم. هم من، هم پست داکم که از من بیشتر مضطربه.

[Wednesday, September 29, 2010]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]