قبلا فیلم Paris, je t'aimeرا تو بلاک باستر دیده بودم. هم اسم فیلم بنظرم خیلی خز بود و هم اینکه جلدش یه جورایی بازاری و آمریکایی خر کن بود. هر دفعه از جلوش رد می شدم، حتی پشتشم نگاه نمی کردم. چند روز پیش یادم نمیاد دقیقا چه کسی بود که در مورد این فیلم تو گودر نوشته بود که بهش لینک بدم. جریان از این قرار بود که دوستش بهش گفته بود که این فیلمو ببین و اونم دیده بود و خوشش نیومده بود. خب حالا یه نفر خوشش اومده و یه نفر دیگه بدش اومده. احتمال پنجاه پنجاه. اصولا آدم نصفه پر لیوان بینی نیستم ولی ایندفعه اینجوری شدم و این فیلمو دیدم. خیلی خیلی خوشم اومد. در واقع فیلم Paris, je t'aimeمتشکل از 18 فیلم کوتاه از کارگردن های متفاوت با موضوع عشق در پاریس است. خیلی چسبید. البته فیلم سال 2006است و احتمالا شماها تا حالا دیدید و مثل من تاخیر فاز ندارید.
+
از صبح که از خواب پاشدم پای یکی از کانالای آب دوغ خیاری اینجا که یه برنامه به نام breakfast and bed دارد و سریال های قدیمی را نشون می ده ولو شدم و به یاد ایام نوجوانی و آغاز ظهور ماهواره سریال بورلی هیلز نگاه می کنم. کلا حسش نیست پا شم.

[Sunday, August 29, 2010]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]