آخیش! آخر هفته تموم شد و از خونه زدم بیرون. باورم نمی شه که انقدر توی آفیسم احساس آرامش می کنم. شنبه که مهمون داشتم . فقط یکشنبه از صبح تا شب تنها خونه بودم. دیگه آخرای شب دیوونه شده بودم و نمی تونستم تحمل کنم. وقتی زیاد کار می کنم همش آرزو آخر هفته و استراحت را دارم ولی وقتی هم بی کار و تنها و بی برنامه می شم استرس و تپش قلب می گیرم. خلاصه خودمم نمی فهمم چی می خوام.

فعلا در حال نوش جان کردن افیون روزانه ام که همون قهوه انیشتین است به سر می برم و جواب ای میل مردم را می دم. من کلا استارباکس دوست ندارم. یه جورایی احساس می کنم نسبت به قهوه های دیگه معده ام را بیشتر اذیت می کند. نمی دونم بهتون پیشنهاد بدم که قهوه های Einstein Bros را امتحان کنید یا نه البته اگه اونجایی که هستید این برند قهوه هست. اولا خیلی خوش بو است ثانیا بسیار قوی و خوش طعم است. بعد از مصرف کاملا روشن می شوید. بدی که دارد اینه که بهش معتاد می شوید و بسیار استرس زاست. حالا خودتون می دونید.

امروز دلم روشن است. فکر می کنم هفته خوبی خواهم داشت. آدمیزاده دیگه، به امید زنده است. :)

[Monday, August 30, 2010]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]