چند روزه یکی از بچه های آفیس یه چیزکیک آشغالی گنده آورده و گذاشته تو یخچال. هی دلم می خواد بخورم ولی جلوی خودمو می گیرم چون اعتقاد دارم اگه قراره کالری های مصرفی روزانه ام از حد نرمال بالا بزنه با چیزی باشه که خوشمزه است و دوستش دارم. بنابراین بعد از خرید ناهار جلوی Perkins استاپ کردم و یه اسلایس Caramel Crunch Apple Pie خریدم برای بعد از ظهر که دلم شیرینی می خواد . جاتون خالی که چند دقیقه پیش همراه با چایی با هر تکه اش یه دور تو بهشت زدم و برگشتم. حالا هم در حال ساینفلد گوش دادن میخوام بشینم بقیه محاسبات رو ران کنم به امید اینکه دیتا هارو تا دوشنبه ردیف کنم.
وقتی آدم آخر هفته ها تو آفیس تنهاست خیلی خوش می گذره. یه جوری انگار آرامش بیشتری هست. بعضی وقتا ترجیح می دم دو روز تو هفته نیام سر کار ولی به جاش دو روز آخر هفته بیام. حالا بگذریم از اینکه در عمل هم تو هفته میام و هم آخر هفته. پوووف... مثل اینکه استاد راهنمائه داره یکشنبه میاد.

[Saturday, August 07, 2010]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]