چند سال پیش آیدا بهم گفت دقیقا عین “before sunrise “ که منم احتمالا خیلی مدل ببعیا نفهمیدم چی می گه که برگشت بهم گفت : تو چطور این فیلمو ندیدی خره!
امشب پیتزا هات خود را سفارش داده و از بلاک باستر این فیلمو گرفتم و حالا که فیلم تموم شده می فهمم عجب خری بودم که این فیلمو ندیده بودم. بسیار زیبا ! یه جورایی لبختد رو لبامه هنوزم.

+

دیروز هم فیلم “revolutionary road” رو دیدم. وقتی فیلم را بر می داشتم اصلا به ذهنم خطور نمی کرد که انقدر ازش خوشم بیاد. فیلم عمیق تر از اون چیزی بود که انتظارش رو داشتم. تازه وسطای فیلم یادم افتاد که نزدیکای دو سال پیش از زنیت خواستم که فیلم خوب بهم معرفی کند. اونم این فیلمو پیشنهاد کرد و بعد گفت: این فیلمو برای تو که تو جیک جیک مستون رابطه ات هستی توصیه نمی کنم. خلاصه منظور زنیتم دیروز فهمیدم.

+

چند تا فیلم دیگه ام دیدم که چون منظوری در بر نداشتند اسمشونو نمی برم. ;)

+

یکی دیگه سفر کرده، من اینجا جت لگ شدم چون تا اون بره برسه مملکتش من خوابم نبرد! شب خروس خون می خوابم و صبح خروس خون هم با کابوس بیدار می شم. همین جور دز قهوه است که می ره بالا.

[Tuesday, August 10, 2010]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]