آپارتمان قبلی ام 150 دلار از پول پیشی رو که بهش داده بودم بالا کشید. آپارتمان رو تمیز (literally clean) و بدون هیچ ایرادی تحویل داده بودم. حالا نامه اومده در خونم که موکت پاره بوده و در اتاق خواب شکسته! خیلی زورم میاد. دستم هم به هیچ جایی بند نیست که بخوام شکایت کنم. چون برای چک کردن خونه بعد از تحویل دست به سرم کردند و نگذاشتند که منم اونجا حضور داشته باشم.حالا تنها کاری که می تونم بکنم اینه که به manager شون بگم انشاءالله این پول خرج دوا و درمونت شه که انگلیسی اش رو هم نمی دونم. :))
دست خودم نیست خیلی سعی می کنم حرص نخورم و بگم بابا 150 دلار که این حرفارو نداره و پول یه بار خرید خونه است. پوووف... ولی وقتی یکی الکی حق ام رو می خوره کفرم در میاد.
+
اینا انگار تو فرهنگشون نفرین کردن ندارند. مامانم همیشه از نفرین بدش میاد و می گه کار آدمای ضعیف است.
+
وضعیت بدیه ها. هم پولمو خوردن هم احساس چیپ بودن می کنم بگم ناراحتم.

[Wednesday, July 28, 2010]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]