ویکند تموم شد و اونقدر خسته ام که یه ویکند دیگه احتیاج دارم تا استراحت کنم. بیشتر وقتم صرف لاندری و رفت و روب و منظم کردن خونه ام شد. البته یه کمی هم آشپزی. نمی دونم جرا من همش کار دارم. همش یه کاری هست که باید انجام بدم.
+
راستی فیلم آلیس در سرزمین عجایب رو بالاخره دیدم اونم فقط به خاطر گل روی آقای برتون و جانی دپ عزیز. خیلی مزخرف بود. حیف پول و وقتی که حروم کردم.
+
وقتی که تو یه خونه زندگی نمی کنین نصف وقت و انرژی تون صرف یه سری چیزای مزخرف می شه. هی بارو بندیله که باید بین دو تا خونه جا به جا شه. هر چقدر هم فکر کنی دیگه همه چیز رو برای چند روز داری و احتیاجی نیست بری خونه خودت بازم بالاخره یه چیزی پیدا می شه که یادت رفته و به خاطرش باید بری خونه خودت. مجبوری از هرچیزی دو تا بخری تا مجبور نشی هر دفعه با خودت بکشی اینور و انور. خلاصه هی و قت و انرژی بی خود است که داره بی خودی تلف می شه. هیچ غلطی هم نمی کنم. پوووف!

[Sunday, April 04, 2010]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]