آدمیزاد است دیگه. یه موقعی یادش می ره چرا روزنامه نمی خونده و از خوندن هر گونه اخبار در مورد ایران و جهان امتناع می ورزیده. آقا من از موقعی که دوباره اخبار خون شدم و دارم وضعیت جهان و کشور عزیزمون رو تعقیب می کنم، مقدار استرسم به طرز قابل توجهی زیاد شده. بخصوص که الف نونمون هم از هیچگونه شیرینکاری دریغ نمی کند. ماشاءالله هر روز جزو تاپ ترین اخبار دنیا اسم کشورمون دیده می شه و بر لقب هامون یکی یکی افزوده می شه. باز هم بر پروتست خود بر اخبار نخوانی ادامه خواهم داد و ترجیح می دم اطلاعات عمومی ام پایین بمونه و فردا اگه کسی در مورد نیکولا سارکوزی صحبت کرد عین بز اخوش تو چشاش نگاه کنم. ;)
شما زیاد به "آنکس که نداند و نداند که نداند در جهل مرکب ابد الدهر بماند" گوش نکنین. نتیجه اش مهمه. خیلی هم خوش می گذرد.
کلا جهالت چیز خوبیه. به جان خودم.

[Thursday, April 23, 2009]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]