دوستم اسباب کشی می کرد و از اونجایی که به علت امراض مختلف، کمک بدنی (خیلی سربسته بگم : حمالی) نمی تونم بکنم تصمیم گرفتم که برای ناهار حمالان عزیز سالاد الویه درست کنم. بعد از سیب زمینی و تخم مرغ و کالباس مرغ نوبت به خیار شور رسید. اووف... موقعی که بعد از خرید بار و بندیل رو آورد بالا یادم رفت که ازش بخوام در خیار شور ها رو باز کنه. هر چی بلا و کلک می دونستم سر شیشه ها آوردم ولی آخر سر نتونستم درشو باز کنم. از پنجره بیرون رو نگاه می کردم که دیدم تو محوطه دو تا از برادران سیاهپوست دارن بسکتبا باز می کنن. شیشه خیار شور رو زدم زیر بغلم و رفتم پایین. خلاصه از شون خواهش کردم که کمکم کنن. بعدم برگشتم و بقیه سالاد الویه رو درست کردم. شب وقتی داشتیم شام می خوردیم براش جریان رو تعریف کردم. در حالی که خنده اش گرفته بود و سعی می کرد ادای غیرتی شدن در بیاره گفت: می دونی 90 در صد فیلم های پو .* رن اینجوری شروع می شن؟!

[Monday, February 23, 2009]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]