صبح که درو باز کردم تا آشغال ها رو بگذارم بیرون دیدم که دو تا بسته گنده جلوی در خونه مونه. بله... بالاخره کتابایی رو که از ایران پست کرده بودم رسیدن. هنوز جرات نکردم که درست و حسابی بازشون کنم. این کتابا دوماه پیش تو کتابخونه اتاقم جا خوش کرده بودند و بعضی هاشون هم کتابای بابام اند که دیگه تو کتابخونه اش نیستند. یه بسته از کتابایی که فرستاده بودم نو بودند و هفته آخر از شهر کتاب خریدم و پست کردم. اون بسته نرسیده یا شایدم هیچ وقت نرسه. از بین کتابای نو فقط یکیشون قاطی این کتاباست به اسم آدم کش کور نوشته مارگارت اتوود که یادم نیست جزو لیست امیر بامداد بود یا ساسان عاصی. راستی شما دو تا مگه خودتون خواهر مادر ندارید که این همه goodreads تون رو آپ دیت می کنین؟ نمی گین من اینجا دلم اون کتابارو می خواد و بهتون حسادت می ورزم؟ مگه نمی بینین یه بسته از کتابام مفقود شده و سوگوارم؟! :(

[Wednesday, March 12, 2008]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]