از اونجایی که عادت دارم هر فیلمی می بینم بیام اینجا و چند خطی بنویسم و خیلی وقته دلم برای اینکار تنگ شده امشب تصمیم دارم یه فیلم معرفی کنم به نام Absolute Zero که ده تا بخش دارد و چهار تا بخش آخرش توصیه می گردد. فیلم در واقع علمی- هیجان انگیز ( یه ژانر فیلمی من در آوردی) است. فیلم علمی – هیجان انگیز حس دانشمند شدن وجودتون رو تحریک می کند و از ته دل آرزو می کنین که برنده جایزه نوبل باشید. بعد موقعی که به آقا دانشمنده که با لهجه فرانسوی انگلیسی صحبت می کند (که خوردنی ترین لهجه دنیاست) جایزه نوبل می دن اشک تو چشاتون حلقه می زند یا اگه مثل من اشکتون دم مشکتون باشه فیلم علمی – هیجان انگیز تبدیل به فیلم هندی – غمناک می شه.
ببینین بی خودی من با این انیشتین پدر گشتگی ندارم. یه تئوری مشترک با یه بنده خدایی به نام بوز داره. بعد هی تو این فیلمه اسم بوز رو نمی گفتن! بچه معروفی به کی مربوطه؟ (جمله آخر رو با هر لهجه ای که دوست دارین قرائت کنین! )

[Thursday, February 28, 2008]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]