سفرنامه

از اونجایی که در این یه هفته اینترنت مثل بقیه چیزای اونجا بسیار گرون بود الان عقده ای شدم و با اینکه چند ساعتیه رسیدم و شدیدا سرماخورده ام و سینوس هام درد می کنند گفتم بیام یه خودی نشون بدم.
سفر خوبی بود. جای شما خالی. این آقا خره هم سوغاتی ای که براتون آوردم. البته یه پاپیون قرمز هم قراره از بازار تجریش بگیرم و دور گردنش پاپیون کنم تا حسابی تیپ کامل شه. خیلی دوست داشتنی و تو دل برو است. اهل موسیقی و آواز هم است. اگه یه زمانی دلتون بگیره می برتتون گردش و براتون آواز می خونه.
حالا از شوخی گذشته من اونجا به جز یه جشن خیریه اصلا خر ندیدم. مثل اینکه فقط تو دهاتشون پیدا می شه.
هنوز فصل توریستی شون تموم نشده بود و اکثر توریست ها پیرمرد و پیرزن های گوگولی اروپایی (بخصوص انگلیسی) بودن که با مایو و بی کی نی دست در دست همدیگه تو ساحل قدم می زدند.
از جاذبه های دیگه توریستی می تونم به ماشیناشون اشاره کنم!!!
راستی دلمه هشت پا هم توصیه می گردد.

[Monday, October 22, 2007]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]