Which one?

خوابم نمی بره آباژور بالای سرمو روشن می کنم، بالش رو زیر سرم قلمبه می کنم و به این فکر می کنم که اگه یه زمانی قرار باشه تعداد محدودی از وسایلم رو با خودم ببرم کدومارو انتخاب میکنم. دیدم چیزایی که برام عزیز اند به جز یه لباس خواب نرم آلو شامل هیچ کدوم از لباسا و کفشام نمی شن. (تعجب نکنید امشب حتی از خیر کفشام هم گذشتم!)

دوست دارم اینارو ببرم:
بالش ام
تابلوی ژاکلین پیکاسو
L’amoureuse (گل کاکتوس ام)
مستان (عروسکم)
دو تا گردنبند که از جمعه بازار خریدم
کتاب جزء و کل هایزنبرگ و جاودانگی کوندرا
جزوه مکانیک آماری ام
فول آلبوم جلال همتی و Jethro Tull
فیلم آینه تارکوفسکی
جعبه کوچولوی چوبی ام که توش عکسای آلبومم رو گذاشتم
بغلی هام (به امید اینکه در آینده کلکسیون ام کامل شه)
کارت صد آفرینی که سال چهارم دبستان گرفتم

و در نهایت گیتارم (فقط به خاطر گل روی شماعی زاده :))) = اینو شوخی کردم، نمی برم.

[Sunday, August 26, 2007]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]