how do you feel?
دوست داری پیش از آنکه بروی، چیزی بگویی؟
شاید بخواهی دقیقا احساست را بیان کنی.
پیش از سلام گفتن، خداحافظی می کنیم
من حتی ازت خوشم هم نمیاد
نباید اهمیت بدهم.
همین شش ساعت پیش، آشنا شدیم
صدای موسیقی خیلی بلند بود
امروز از بسترت آمدم، و یک سال لعنتی را از دست دادم
و دوست دارم بدانم احساست چیست؟
احساست چیست؟


یک کلمه هم گفته نشد
بی حرکت، بی ترس، دراز کشیدند
گهگاه به من می خندیدی، اما چه نیازی بود؟
سرما را خیلی زود حس کردم، در باد نود و پنج
دوستانم در آفتاب دراز کشیده ند، کاش آنجا بودم
فردا شهر دیگری را می آورد، دختر دیگری مثل تو را
آیا پیش از رفتن وقت داری به مرد دیگری خوشامد بگویی؟
فقط بگو بدانم، احساست چیست؟
احساست چیست؟


بدرود به تو
والنگوهای کودکی ام هم.
برای یک روز، به اندازه کافی کشیده ام.

Summer 68
Album:Atom Heart Mother-1971
PINK FLOYD

[Monday, August 27, 2007]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]