کتاب های دوران کودکی
چند وقت پیشا تو اورکات کتابا چشمم به کتاب "کلاس پرنده" نوشته اریش کستنر افتاد. نوستول خونم زد بالا و از اینکه دیدم کلی خاطرخواه داره ذوق زده شدم. یادمه سال اول راهنمایی چند بار این کتابو از کتاب خونه گرفتم و خوندم. هر دفعه اونجایی که پسره پول نداشت تا برای کریسمس بره خونشون حسابی گریه می کردم. آخر سر هم دروغکی گفتم کتابو گم کرده ام. پول کتاب و جریمه اش را دادم و به کتابخونه برش نگردوندم!
حالا دوباره هوس کردم که بخونمش. نمی دونم کجاست. هرچی امشب دنبالش گشتم گیرش نیاوردم. عوضش کتاب "لک لک ها بر بام" رو پیدا کردم. اونم اولین کتابی بود که با پدرم از نمایشگاه کتاب خریدیم.

+

مدتی است وروجک کوچولو ناخوناشو می خوره. بخیال خودم برای ایجاد انگیزه بهش گفتم: " اگه ناخوناتو نخوری قول می دم ماهی یدونه تن تن برات بخرم."
بهم می گه: اهکی... قراره اگه ناخونامو نخورم بابام برام لپ تاپ بخره!"

قابل توجه است که وروجک کوچولو سال دوم دبستانه!

[Wednesday, April 18, 2007]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]