زن نارنجی
در وبگردی هام اسم وبلاگ ها هستند که وسوسه ام می کنند که سراغشون برم یانه. اسم این وبلاگ: زن نارنجی توجهمو جلب کرد. مطالبش برای من خیلی جالب و آموزنده بود. اگه به نقاشی علاقه دارید می تونه براتون خیلی مفید باشه.

+

نمی دونم شماها هم مثل من هستین یا نه؟ به اسم آدما خیلی دقت می کنم و خود اسم ها برام کاراکتر دارن. از کسایی که اسم های متفاوت تری دارند همیشه معنی اسمشون رو می پرسم و برام جالبه. وقتی هم با کسی حرف می زنم خیلی بین جمله هام اسم طرف مقابلمو تکرار می کنم و اینکارو دوست دارم. بنظر من خیلی چیزا رو می شه از اسم فهمید. تا حدودی می شه تیپ و آداب خانوادگی رو از روی اسم حدس زد. (نه صد در صد!) اینکه مذهبی اند یا نه. مثلا اگه سر بابای منو می بریدن اسم عربی حتی اگه اسم شیکی بود روی بچه هاش نمی گذاشت. حتی تا حدودی قومیت رو می شه حدس زد. مثلا اکثر آیدین ها یا سولمازهایی که من می شناسم آذری هستند. بین قوم های مختلف اسم های کردها رو خیلی دوست دارم و بنظرم واقعا اسم های زیبایی دارند.

[Wednesday, March 28, 2007]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]