سال نو همتون مبارک
عرض شود خدمتتون که سفر خیلی خوبی بود و بسی خوش گذشت. جای همتون رو کنار بوغاز وقتی راکی با ساندویچ ماهی نوش جان می کردم و آواز می خوندم کلی خالی کردم. از موقعی که برگشته ام سرماخوردگی و ناراحتی سینوس و آلرژی نسبت به فصل بهار همه با هم امونم رو بریده و دل و دماغی باقی نمونده بود تا اینجا بنویسم و دچار یه نوع پوچی گذرا و خنده دار شده بودم که هر از گاهی هممون رو ناک اوت می کنه. دیشب با دیدن فیلم Life is a miracle کلی خلقم جا اومد و امروز صبح با تجریش گردی قبل از عید و خرید های کوچولوی عیدانه حالم بهترتر شد. امسال عید جایی نمی رم و در تهران می مونم. می خوام استراحت کنم، غذا درست کنم، فیلم ببینم، کتاب بخونم و از همه بیشتر از تهران خلوت با هوای تمیز لذت ببرم. سال نو همتون مبارک باشه و بهتون خوش بگذره. :)

[Tuesday, March 20, 2007]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]