فیلم دیدنای روز جمعه من، مناسک خاص خودشو داره که باعث می شه عصرهای جمعه از حالت عصاقورت دادگی و کسل کنندگی خارج شده و تا حدود زیادی قابل تحمل شه. چند تا نکته رو اگه شما هم اجرا کنید گارانتی می کنم که بهتون بد نمی گذره. اولا از جیره پنج درصدی هایی که مارتین یا پیتر مربوطتتون براتون میاره همیشه یه چند تایی رو برای عصرای جمعه بذارین کنار. البته یادتون نره که از پنج شنبه شب بذارینشون تو یخچال تا حسابی خنک شن. پرده های اتاق رو بکشین، هدفون رو بذارین تو گوشتون و اگه مثل من دکوراسیون اتاققتون جوریه که می تونین رو تختتون دراز بکشین و فیلم رو ببینین باید به حسن سلیقه تون تبریک بگم و پیشنهاد کنم که حتما یه بالش هم زیر پاهاتون بذارین چون اینجوری حکایت همون خره در مزرعه تی تاپ به آدم دست می ده. (البته دور از جون شما) انتخاب فیلم بدلخواه و بنا به مود شما در اون لحظه است. ترجیحا فرندز یا فیلمی که زیاد فکر کردنی نباشه توصیه می شود. دکمه Play را فشار داده و همراه با پنج درصدی خود زیتون و پسته میل فرمایید. جمعه خوبی را از صمیم دل برای شما آرزو می کنم.

+

فیلم The devil wears prada رو دیدم. حوصله فیلم سنگین نداشتم و ترجیح می دادم بجای سولاریس این هفته برم تو دنیای فشن و جینگولانس بازی! دستور اکید از طرف این خانوم صادر شده که کامنتی در مورد فیلم ندم چون در اذهان عمومی محکوم به پابند نبودن به اخلاقیات می شم و همین یه اپسیلون آبروی باقی مانده رو بر باد می دم!

+

جدا من حکایت این زیرنویس ها رو نمی فهمم چیه؟! بدتر آدمو گمراه می کنن. فکر کنم واقعا بقال سر کوچه علی اینا می شینه این دری وری هارو می نویسه!

[Friday, March 02, 2007]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]