صمد آرتیست می شود!
امروز بعد از ظهر بنابه عادت روزهای جمعه تصمیم گرفتم که یه دونه فیلم بزنم به رگ. چند روزی بود که هوس سولاریس رو کرده بودم. فیلمو دیدم و بعدش هم بلافاصله خوابیدم. سرتون را درد نیارم که تو خواب یه باره دیگه فیلم رو دیدم منتها با کمی تغییر! بدین صورت که خودمم تو فیلم بازی می کردم و یه کمی سناریو و دکوراسیون فیلم بخاطر حضور من دستخوش تغییرات شده بود! حیف...کاش جناب تارکوفسکی در قید حیات بود. اونوقت در جا یه ای میل می زدم و کامنت هامو جهت بازسازی فیلمش ارائه می دادم.

حالا از شوخی گذشته من تو خواب در کنسرت های خفن شرکت می کنم و کلی حال می کنم. یا خیلی از فیلمارو دوباره تو خواب می بینم.بطوری که یا خودم تو فیلم هستم یا اینکه به عنوان یه ناظر مثل عابری که رد می شه یا تو کافه نشسته تو صحنه های مختلف حضور دارم. یه بار یه چیزی در مورد موضوع مشابهی مثل همین بلایی که سر من میاد تو کتاب" انسان و سمبول هایش" جناب یونگ خونده بودم. حالا دقیقا یادم نیست که عقده خود بزرگ بینی دارم یا عقده خود کم بینی! یا هیچ کدوم. در هر صورت چون تو اون کتاب خوندم بالاخره یه عقده ای دارم!

[Friday, February 23, 2007]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]