ولنتاین خود را چگونه گذراندید؟
1- خوب اولین نشانه ولنتاین اس ام اسی از دختر عموم بود با این مضمون:

گاو و الاغ و اردک
کبریت و گاز و فندک
گنجشک و مار و لک لک
ولنتاینت مبارک!

روزی که با این اس ام اس رومانتیک شروع شه خب معلومه که به کجا ختم می شه!

2- زیر بارون در حالی که به ام پی تری های "پنجاه سال با موسیقی ایران" گوش می دادم و با اونا می خوندم دور میدون آزادی یه دور زدم تا بالاخره یه راهی پیدا کنم که برم اونور بدون اینکه ماشینا له و لورده یا خیسم کنن.اصولا بطور بالفطره با میدون آزادی مشکل دارم، از بس بی درو پیکره.اینهمه رفتم اونجا بازم هر دفعه اگه از یه مسیر دیگه غیر از خونه برم دانشگاه گیج می زنم! قربون دانشگاه تهران و میدون انقلابش برم من، اینجا دیگه کجاست!

3- هیچ کدوم از تاکسی های خطی ایران زمین نبودند و یه صف طویل در انتظار تاکسی بود. جاتون خالی خیابون ایران زمین رو با اتوبوس گز کردم تا خونه. یه جورایی با یه تیر دو نشون زدم. هم تو بارون منتظر تاکسی نموندم، هم به خاطر پرش پنجاه سانتی متری از روی سرعت گیرا احساس می کردم تو شهر بازی هستم!

4- چند لحظه پیش ای میلمو چک کردم و ای میل آقایی به نام "نیما باحال" دیگه تیر خلاصو زد!

hi dear
im Navid from Tehran-Shahrak gharb
I have 29 yrs and graduated in industrial eng. in master.

I'm a goodlooking hot sexy educated rich boy.
Do u agree to have a face to face meeting ?
or have a phon talking?


I'm waiting you
bye.

حالا دیگه کاری ندارین؟ من دیگه مرد زندگی ام رو پیدا کرده ام!
عاشق این جمله اش شده ام:!!!I'm a goodlooking hot sexy educated rich boy.

مردم دیوونه اند به خدا! :))

[Wednesday, February 14, 2007]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]