راسپوتین
موقع پیاده روی دوست دارم فقط یکی کنارم راه بره بعبارتی حضورشو احساس کنم بدون اینکه لازم باشه به حرف هاش گوش کنم یا باهاش بحث و گفتگو کنم. چون تا به امروز روباتی جهت پیاده روی با من ساخته نشده و به بازار نیومده و اصولا آدمیزادگان سالم دوست دارند صحبت کنند و ترجیح می دن بغل دستیشون مثل چوب بی صدا نباشه، این آرزوم برآورده نشده بود تا اینکه بالاخره پارتنر مورد نظرم رو پیدا کردم. بعد از ظهر ها سراغ اردشیر دوست داشتنی می رم و حدود نیم ساعت تا سه ربع پیاده روی می کنیم.
بین خودمون باشه جلوی بقیه اردشیر صداش می کنم ولی وقتی دوتایی باهم تنها هستیم بهش می گم "راسپوتین" . همیشه آرزو داشتم که اگه یه زمانی اسب یا سگ داشتم اسمش رو راسپوتین بذارم. فعلا تا موقعی که خودم یه دونه اسب یا سگ برای خودم داشته باشم اردشیرو راسپوتین صدا می کنم! :D

[Sunday, January 14, 2007]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]