اعترافات یلدائیه
با تشکر از ساسان عاصی عزیز، اینم از اعترافات یلدائیه ما در میهمانی بزرگ مجازی البته طبق معمول با تاخیر فاز!

1)استعداد فوق العاده ای در قمار دارم. یه بار وقتی 6 سالم بود سر ساعت مچی ام با پسرخاله ام حکم بازی کردم و وقتی باختم بدون جرزنی و ناراحتی ساعتم را بهش دادم. بعد از اون ماجرا تا مدتها اجازه نداشتم که ورق بازی کنم. یکی از آرزوهام اینه که پوکرباز خفنی بشم.
2) از انیشتین متنفرم چون لجم می گیرد وقتی می بینم همه می شناسنش در صورتی که هیچ کی "لانداو" (فیزیکدان روس) را نمی شناسه.
3) یک سال و نیم زبان فرانسه خوندم و تنها فایده اش این بود که زبان ترکی استانبولی ام تقویت شد!
4) دماغ بزرگ و عقابی آقایون بنظرم خیلی جذابه.
5) دلیل اینکه اکثر اوقات با خودنویس می نویسم بر می گردد به سال سوم دبستان. در سال سوم دبستان فقط بچه هایی که خطشون خوب بود اجازه داشتند که با خودنویس مشقاشون را بنویسند. چون سال دوم دبستان را جهشی خونده بودم خطم در سال سوم خیلی بد بود. تا مدتها حسرت و آرزوی نوشتن با خودنویس را داشتم و اونقدر تمرین کردم و سماجت به خرج دادم تا خطم خوب شد و بالاخره معلمم که ازش متنفرم اجازه داد که با خودنویس بنویسم. در هیچ مرحله ای از زندگی ام انقدر پشتکار از خودم نشان نداده ام و خودنویس برای من نمادی است از پشتکار.

+

اگر دوست داشته باشند و بیایند، دوستانی که دعوت می‌کنم:
موسیقی آب گرم،صورتک خیالی، آیدا، Multiple lives ، نایتلی

[Saturday, December 23, 2006]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]