احساس پیچیده خیانت
من هر بار که می خوام برای کسی کادو بگیرم دچار پارادوکس می شم بخصوص وقتی که سلیقه من و طرف مقابل دوپی باهم دیگه اختلاف فاز دارد. نمی دونم چیزی رو بگیرم که اون خوشش میاد یا چیزی رو بگیرم که خودم ازش خوشم میاد. جواب منطقی این سوال احتمالا حالت اوله ولی وقتی چیزی رو می خرم که ازش خوشم نمیاد حس خیانت بهم دست می ده. *
این احساس خیانت پیچیده در بعضی مواقع دیگه هم بهم دست می ده. مثلا وقتایی که دل و دماغ ندارم و بی حوصله ام اگه از دوستانم میل داشته باشم نمی تونم جوابشون را بدم. چون فکر می کنم که باید وقتی جوابشون رو می دم تماما حضور داشته باشم. اگه میلی که می زنم، سلام و احوال پرسی که می کنم بطور ماشینی باشه و فقط برای این باشه که جوابشون را داده باشم، احساس خیانت می کنم. احساس خیانت به دوستی مون و ارزشی که برای دوستیمون قائلم.

*لطفا نگین چیزی رو بخرم که حد وسط باشه. چون من از حد وسط بدم میاد!

[Monday, December 11, 2006]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]