با اصلاحی به کاملی 360 درجه
به مناسبت عروسی دوستم که هفته دیگه است قراره یک کفش پاشنه 10 سانتی متری بپوشم که کلی باعث کشف نکات جدیدی در مورد خودم شده. خیلی جالبه که کفش پاشنه بلند می تونه تا این حد روی تمام ابعاد رفتاری آدم تاثیر بگذارد. مساله اینه که وقتی یکی کفش پاشنه بلند می پوشه فقط نباید مواظب راه رفتنش باشه تا پاش پیچ نخوره یا با کله نیاد زمین بلکه انگار همین 10 سانتی متر به طور ناخودآگاه روی تمام حرکات و فیگورهای دست و میمیک های صورت و لحن حرف زدن بخصوص ولووم صدا تاثیر می ذاره و بعبارتی لطافت و ظرافت و زنانگی آدم رو دو چندان می کنه. من که تا کفش پاشنه بلند می پوشم کاملا جو گیر می شم بطوری که خودم از حرکات و رفتار اسلوموشن و نایس ام تعجب می کنم و دروغ چرا یجورایی خوشمم میاد! با آیدا که صحبت می کردم می گفت دامن یه همچین اثری روش میذاره. بنابراین ترکیب دامن و کفش پاشنه بلند در صورت لزوم تجویز می گردد. البته لازم به تاکید نیست که مخاطبانم خانم ها هستند! ;)

+

دو تا سوال جدیدا در مسیر کلاس تا خونه برای من پیش اومده که تا حدودی خنده داره.
1) آقا اون ساعت گنده هه که کنار اتوبان همت (از شرق به غرب) وسطه چمناست را دیدین که بالاش نوشته "طیور برکت"؟ جدا یعنی چی؟ من کشته مرده نقاشی کله مرغ و خروس و جوجه ای هستم که روش کشیدن!
2) یکی به من بگه منظوره این عبارت در کنار تبلیغ "ریش تراش براون" رو بیلبورد تبلیغاتی چیه؟ "با اصلاحی به کاملی 360 درجه"
نمی دونم چرا همش قیافه یه مرد کچل که ریش تراش دستشه و داره دور تا دور سرش(360 درجه ) را اصلاح می کنه تو ذهنم مجسم می شه! :))

+

بالاخره دیروز کمر همت بستم و سریال فرندز را تموم کردم و از امروز تصمیم گرفتم که زندگی شرافتمندانه ای را در پیش بگیرم و به کار و زندگی ام برسم. با اینکه سریال کولی بود و کلی می خندیدم باید اعتراف کنم که تو بعضی از جاهای این سریال بخصوص سر عروسی ها کلی احساساتی شدم و حتی چند بار خیلی گریه کردم بطوری که شب بعلت گرفتگی بینی گرامی خوابم نمی برد! از یه چیزه دیگه اش هم که دلم می گرفت این بود که سن هنرپیشه ها بطور واضحی تو سیزن های آخر رفته بود بالا و منو یاد گذر عمر می انداخت. هووم...

+

نمی دونم با آدمایی برخورد داشتین که پای تلفن وقتینوبت به خدافظی می رسه هنوز "فظ" خدافظ رو نگفتین یا نگفتند گوشی رو قطع می کنن و صدای ترق گوشی از اونطرف تو گوش آدم می پیچه؟ من که یه جورایی گوشی تو دستم یخ می کنه و احساس می کنم رنگم یک کمی به قهوه ای متمایل می شه!

[Tuesday, December 26, 2006]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]