تنبون قرمزی به جلال همتی پیوست! :(
انا لله و انا الیه را جعون
بدین وسیله اعلام می دارم که تنبون قرمزی که به تازگی پا به سن یک سالگی گذاشته بود، به رحمت ایزدی پیوست.
نامبرده روز جمعه به تاریخ 14 مهرماه یک هفته بعد از وفات استاد ارجمند و فرزانه جناب آقای جلال همتی، روبروی شیرینی فروشی لادن خود را بداخل جوی آب پرتاپ نموده و خودکشی کرد...

+

از ماشین که پیاده شدم تنبون قرمزی از روی پاهام افتاد توی جوب. خودمو انداختم تو جوب و چار دست و پا دنبالش رفتم. شدت آب خیلی زیاد بود. وقتی آوردمش بیرون برای همیشه خاموش شده بود... بعد دم در شیرینی فروشی دو نفرو دیدم که اصلا دلم نمی خواست ببینمشون و حالم بیشتر گرفته شد. بعد قوطی شیرنی از دست آقاهه که داشت پرش می کرد وارونه شد و ریخت زمین. الان که دارم این پستو می نویسم هر آن منتظرم که یک عدد پیانو سقوط کند بر فرق سرم!
امشب خیلی غمگین ام. تازه فهمیدم چقدر زیاد دوستش داشتم...
روحش شاد.

+

هفته پیش یکی از دوستام خبر مرگ جلال همتی را بهم داد. دروغ چرا، من خیلی ناراحت شدم. اینهمه با آهنگاش تو مهمونی ها قر دادیم و خوش گذروندیم حالا خیلی نامردیه ازش یاد نکنیم. هر کی می میره هزار و یک متن در وصف کمالات و رفتار و سکناتش می نویسیم.مگه جلال همتی چی از بقیه کم دارد؟!!

[Friday, October 06, 2006]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]