زنده باد مبارزه با اینرسی

مدتهاست که دکوراسیون اتاقم را تغییر نداده بودم، بخاطر اینکه فکر می کردم این بهترین چیدمانی است که می تونه داشته باشد. وقتی به چیزی عادت می کنیم، به اشتباه ته ذهنمون این فکر رسوب می کند که این حالت بهترین است و متاسفانه هر چقدر که می گذره اینرسی مون نسبت به ایجاد تغییرات بیشتر می شه. از مارمولک بازی پارامتری به نام "تنبلی" هم نباید غفلت کرد!
امروز که از خواب پاشدم و چشمم افتاد به پنجره رو به رو، احساس کردم دیگه نمی خوام وقتی از خواب پامی شم ببینمش. بنابراین برای مبارزه با اینرسی، امروز تمام وقت در حال تغییر دکوراسیون و اتاق تکونی بودم. یک عملگر پادجابجایی روی وسایل اتاق اثر دادم و نتیجه خیلی ضایع شد! به پیشنهاد اخوی جان گوش دادیم و جای کتابخونه و میز را با هم عوض کردیم. بعد به این نتیجه رسیدیم که باید یک فرقی بین من و اون که به قول خودش تمام ژوژمان هاشو 20 می شه، باشه! بهترین مزیت دکوراسیون جدید اینه که می تونم در حالی که رو تختم دراز کشیدم فیلم ببینم. :)
البته آگاهان می دانند که این یک حرکت نمادین بود.برای ایجاد تغییرات در زندگی، به عنوان دست گرمی اول به جون اتاقم افتادم!

[Friday, September 22, 2006]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]