IBT or PBT
حدود یک هفته بود که دنبال یک سری از کارهام در به در دانشگاه و اداره های مختلف بودم. خیلی هم استرسو بودم و یک جا بند نمی شدم. هر روز از صبح تا وقت اداری تو خیابونا بودم و شب ها هم حدود یک ساعت و نیم پیاده روی می کردم ولی بازم انرژی داشتم! دیروز بالاخره کارام به یک روال عادی رسید و خیالم یک اپسیلون راحت تر شد. ساعت چهار بعد از ظهر ناهارمو خوردم و تصمیم گرفتم چرتکی بزنم. نشون به اون نشون که امروز ساعت 8 صبح از خواب پا شدم. اول تشخیص نمی دادم اوضاع از چه قراره. بعد که دیدم لباس خواب تنم نیست، تازه دوزاریم افتاد! جالبه هیچ کس از ترس اخلاق سگی ام بعد از از خواب پریدن، بیدارم نکرده بود. اولین چیزی که به ذهنم رسید این بود که اگه یک روزی خودکشی کنم احتمالا تا چند روز هیچ کس نمی فهمد و با خودشون فکر می کنند که خوابم!

+

یک ستادی بعد از داوری پایان نامه ام قرار است که به قول خودشون حمایت تشویقی از من بعمل بیاورد. کامنت داور پایان نامه ام از دو جمله گوهر بار تشکیل شده است که به هرکی می گم از خنده روده بر می شه. باور کنید مرتیکه (یا زنیکه) فرق بین دست راست و چپش را نمی دوند و یک نظر هم به پایان نامه ام ننداخته. حاضرم شرط ببندم حتی نمی دوند یک نانو چند متره؟! به احتمال زیاد رشته دامپزشکی با گرایش پرورش شترمرغ در دانشگاه بورکینافاسو خونده یا رشته زبان چینی با لهجه روسی در دانشگاه کابل! بخاطر حماقت ایشون مجبور شدم در چند صفحه از اصول اولیه شروع کنم به توضیح دادن تا جناب ملعون (یا ملعونه) شیر فهم بشن. خلاصه، کار من یک ماه و نیم به تعویق افتاد و بین اینهمه کار چند روز هم دوندگی و علافی بیخودی داشتم.

+

هرکی در مورد امتحان تافل IBT هر گونه اطلاعاتی دارد لطفا به منم بگه. امروز کلی سایت های مختلف را زیر و رو کردم. سازمان سنجش که از این به بعد PBT نمی گیرد. کسی می دونه دانشگاه آزاد PBT می گیره یا نه؟ اونوقت برای IBT چه کتابایی را پیشنهاد می کنید. کسی اینجوری امتحان داده؟ پوووف! حالا می مردن چند ماه دیگه با همون متد قدیم امتحان می گرفتن؟ اینجاست که شاعر می گه: تفو بر تو ای چرخ گردون تفو!
راستی لغت های GRE چقدر خفن اند! با اعتماد بنفس اولین صفحه را باز کردم تا نگاهی به لغت ها بندازم که دیدم اوضاع خیلی خرابه!

[Tuesday, August 08, 2006]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]