d'amour ou d'amitié یکی از آهنگ های مورد علاقه منه که خواننده اش سرکار خانومه سلن دیون است. تقریبا توی تمام selection هام سرو کله اش پیدا می شه. وقتی بچه بودم نوارهای سلن دیون را دختر عموم برام ضبط می کرد. خیلی دوستشون داشتم بخصوص اونایی که بزبان فرانسه بودند. دقیقا بعد از فیلم تایتانیک سلن دیون از چشمم افتاد و نمی تونستم دقیقا توصیف کنم چرا؟! حالا که فکر می کنم به این نتیجه می رسم که اگه اونموقع واژه "خز" را بلد بودم می تونستم حسم را نسبت بهش بیان کنم. خزیت فیلم تایتانیک باعث شد از ش بدم بیاد! خیلی احساسی و احمقانه است ولی خوب چیکار کنم دست خودم نیست!

این آهنگه حس های مختلفی را در من ایجاد می کنه. اون اوایل وقتی نمی فهمیدم چی می گه در من حس شادی و سبکبالی را ایجاد می کرد. بعد که فهمیدم چی می گه حسابی غمگین ام کرد. حالا هم به یک حد وسط رسیده ام. اون پاراگرافی که تکرار می شه یک حس کاملا امیلی ای دارد بخاطر همین یک عکس از امیلی را برای این آهنگ انتخاب کردم.

در پست بالا متن آهنگ را گذاشته ام. ببخشید صلاحیت ترجمه اش را ندارم!

[Friday, July 28, 2006]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]