which one?
یک روز یه مرده می خواسته از بین سه زن یکی شون را انتخاب کنه. تصمیم می گیرد که یک تست از هر سه شون بگیره، هر کدوم برنده شدن اونو انتخاب کنه.قبل از سفر به هرکدومشون ده هزار دلار می ده. بعد که برمی گرده از هرکدوم شون می پرسه که با پولا چی کار کردن؟
اولی می گه: تمام پول ها را خرج وضع ظاهری خودم کردم. لوازم آرایش، لباس های زیبا و عطرهای خوشبو خریدم تا وقتی برگشتی از دیدن زیبایی های من لذت ببری.
دومی می گه: پول ها را دست نخورده نگه داشتم تا وقتی برگشتی بهت پس بدم.
سومی می گه: با پول ها business کردم.سرمایه چنیدین برابر شده را نگه داشتم تا وقتی برگشتی بهت پس بدم.
مرده یک کم فکر می کند، بعد اونی که سینه اش از همه بزرگتر بوده را انتخاب می کند!*

* جریان جک را بطور دقیق یادم نمیاد. ولی یه چیزی بود به همین مضمون.

+

امروز با یکی از دوستانم که در انتخابش دچار شک شده، صحبت می کردم تا شاید با باز کردن موضوع بتونم بهش کمک کنم. به جان خودم بعد از کلی بحث و تحلیل و منطق، دیدم دقیقا عین این جکه فکر می کند! این جکه را براش تعریف کردم. خیلی جالب بود. اول بهش برخورد و سعی می کرد موضوع را بپیچوند ولی بعد با خنده قبول کرد!

[Sunday, June 18, 2006]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]