غرغرنامه
آخه مگه یک آدم چقدر می تونه کتاب بخونه و فیلم ببینه؟ آخه مگه یک آدم چقدر می تونه تو خونه راه بره و شیر بخوره؟ آخه مگه یک آدم چقدر می تونه تو رختخوابش گلوله بشه و پاشو بچسبونه به شوفاژ تا خنک بشه؟ آخه مگه یک آدم چقدر می تونه آدامس خرسی بترکونه و جلوی ماهواره رو کاناپه لم بده؟ آخه مگه یک آدم چقدر می تونه از حرفهای اطرافیانش برنجه و دم نزند؟ آخه مگه یک آدم چقدر می تونه اون لبخند احمقانه را رو صورتش نگه دارد و ادا در بیاره؟ آخه مگه یک آدم چقدر می تونه همه حرفاشو بخورد؟ حرفهای بلعیده ای که یک بوی عجیبی دارند. بوی فلفل وار، ظریف، ترش مانند و خیلی سمج.آخه مگه یک آدم چقدر می تونه از کوچکترین چیزها برای خودش مایه دلخوشی بسازد؟ آخه مگه یک آدم چقدر می تونه جلوی خودش را بگیرد تا از احساسات درونی خودش تو وبلاگش چیزی ننویسه؟ آخه مگه یک آدم چقدر می تونه...

+

آهای ایها الناس! من از تاریخ 23 اسفند به اینور 5 کیلو چاق شده ام! لطفا از این ببعد اگه منو دیدین نگین: "چقدر لاغر شدی؟" نمی دونم ملت روشون نمی شه بگن شکسته و زشت شدی بجاش می گن لاغر شدی!! ضمنا اگه کسی قدش بلند باشه دلیل نمی شه عین خرس چاق بشه!

+

خوب حالا اینم از وقت! می خوام تفریح کنم و از اونم بالاتر بترکونم! حالا چی کار کنم؟!!
یکی به من بگه چرا تو این خراب شده تمام راه ها به شکم ختم می شه؟

+

یک عدد دختر مودب و متین و باهوش (به هیچ وجه اهل کل کل نباشد) جهت ایفای نقش دختر خانواده استخدام می گردد. از شرایط لازم می توان به داشتن مدرک دکترا، گردن نهادن به امر واجب و خطیر ازدواج (as soon as possible) اشاره کرد! شرایط کافی بعدا اعلام می گردد.

[Monday, June 05, 2006]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]