Special thanks
هی! خوشگل شدم؟

+

مدتها بود که دلم می خواست تمپلیت وبلاگم را عوض کنم ولی بلد نبودم. جادارد از جناب ایکاروس عزیز،حسابی تشکر بکنم بخاطر اینکه وقت گذاشتند، از راه دور زحمت این کار را کشیدند و من به یکی از آرزوهام رسیدم. مرسی یک عالمه :)

همیشه دلم می خواست زمینه وبلاگم سفید باشد با فونت ها کوچولو. سر این طرح بغلی هم کلی تصمیم عوض کردیم تا بالاخره این تصویب شد. این قسمتی از طرحی است که دوستم در سال 77 برای تولدم کشیده و لای کتاب "زندگی جای دیگری است" بهم کادو داده بود. یادمه اونسال بخاطر یک سری خرابکاری های من تو خونمون جو سنگینی برقرار بود و یاسی تنها کسی بود که روز تولدم پیشم اومد. هیچ وقت یادم نمی ره رو تخت من ولو شده بودیم و کوفته تبریزی با نون سنگک می خوردیم و طبق معمول نیشمون باز بود و می خندیدیم.من هرازگاهی گریه می کردم و بعد بلافاصله بی قیدانه می خندیدم!
در خواست یک طرح دیگه را از دوستم کردم. قراره هروقت سرش خلوت تر شد برام بکشه و بفرسته. تا اونموقع هم من همین طرح را اینجا می گذارم.

+

بخاطر افتتاح وبلاگ جدید آهنگ بالایی را اینجا می گذارم. عکس از وبلاگ میرزا پیکوفسکی
آهنگ را هم طبق معمول از وبلاگ My Reticence کش رفته ام.

[Tuesday, May 30, 2006]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]