سلام سوسیس
يه صحنه بود تو کارتون مورچه و مورچه خوار. مورچه خوار داشت ميرفت که يهو ديد يه سوسيس داره همچين بيخيال از جلوش رد ميشه، مورچه خوار بدبخت که يه عمري در حسرت مورچه سپري کرده بود با بي اعتنايي و از سر بزرگواري جلوي سوسيس ايستاد و در کمال ادب گفت : "سلام سوسيس". غافل از اينکه هدف تمام زندگيش "مورچه " داره زير اون سوسيس کذايي راه ميره و به ريش قهرمان محبوب ما ميخنده. چند قدم اونور تر که به خودش گفت "سوسيس که راه نميره" کار از کار گذشته بود.
حالا چي شد که اينو گفتم؟ اين چند روزه يه موقعيت يا يه شانس از جلوم رد شد و من فقط بهش گفتم : "سلام سوسيس".

"از وبلاگ آیدای فقید :D "
شوخی کردم، چاکریم به خدا :****

+

دیشب یه جایی مهمون بودم که صاحبخونه به یکی از دیوار های سالنش دارت آویزوون کرده بود. دلم می خواست تمام شب دارت بازی کنم ولی بعلت عامل C2H5OH تمرکز کافی نداشتم. فردا اولین کاری که می کنم اینه که برای خودم دارت بخرم. پیشنهاد می کنم حتما امتحان کنید. دارت علاوه بر این که سرگرم کننده است برای تخلیه استرس و خشم هم فوق العاده است.

+

دلم برای خودم و مورچه خوار می سوزه! خیلی هم می سوزه! یعنی می شه دوباره؟

[Saturday, May 27, 2006]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]