خر تلسکوپ می زد!

هرچه به امتحان جامع دکتره نزدیک تر می شه، معاشرت با او یک مزه دیگه ای پیدا می کند.من که از دستش روده بر می شم. به دنیا از دریچه نظریه گروه نگاه می کند و همه چیز را می خواهد در اون غالب بگنجوند.می دونم کار خوبی نیست ولی تفریحمون می شه صحبت کردن به زبان خودمون بطوری که هیچکی نفهمه و تا حدودی مسخره کردن و خندیدن! امروز در آخر گفتگومون نصف لیوان من به قطعات مساوی و کوچک تقسیم شده بود و حاشیه لیوان دکتره توسط دندوناش طرح دار شده بود. با خودمون می گفتیم اگه یک ذره دیگه بشینیم صاحب food court در حالی که با انگشتش مارو نشون می ده، ماموران تیمارستان را به سمت میز ما راهنمایی می کند.

+

می دونم اگه دکتره اینو بخونه سرمو می کند ولی تو کوچه یک عمله بهش این متلک را گفته بود: " اگر آدما با عینک خوشگل می شدن، خر تلسکوپ می زد!!!"
می دونین من عاشق منطقی که پشت این متلک است، شدم! :))
بنظر من یک آدم صاحب ذوق باید متلک های جاری در مملکت را تدوین و به صورت کتاب چاپ کند. می توند کتاب را به قسمت های مختلف تقسیم کند و برای هر موقعیتی یک فصل را در نظر بگیرد یا کلی ابتکارات دیگه.

[Sunday, May 14, 2006]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]