یک پست خز!

1-این پست متشکل از یک سری جملات نامفهوم و بی ربط است. اگه دوست ندارین لطفا نخونید تا بعدا به من فحش ندین.
2-خدا لعنت کند! نسبت به دوره لیسانس در یک زمینه پیشرفت کردم اونم اینه که قبلنا شبا کابوس امتحان الکترومغناطیس می دیدم حالا کابوس امتحان الکترودینامیک می بینم! تازه سوال امتحان دیشب مخلوطی از مساله فرفره و آنتن بود! تمام شب در حال نوشتن لاپلاس و تقریب زدن بودم!(یعنی کاملا بی ربط و اشتباه) صبح که از خواب پاشدم یک لیتر آب خوردم تا حالم جا اومد.
3-وقتی یک چیزی را می خوام اونقدر جار می زنم که همه دنیا خبردار می شن. از اونجایی که چند وقتیه به جناب ناباکوف گیر دادم دلم فیلم لولیتا را می خواست. بنابراین امروز برای سومین بار این فیلم را کادو گرفتم! مرسی :*
4-"یادت باشه قرص آبی را صبح ها باید بخوری قرمزه را شبا!" امروز همش دوستام بهم اینو می گفتن. احتمالا اگه تو مهمونی بودم همه فکر می کردن مست مستم و کلی حرف برام در میاوردن. بابا بخدا معده من بطور خودکار الکل ترشح می کند!
5-فقط کافی بود یک نفر با مهربونی بهم بگه خوبی؟ چیزی شده؟ تا در یک لحظه تمام اون خنده ها تبدیل به گریه بشه.
6-برای تولد دوستم دو تا کتاب گرفتم هر دو را خونده بود. اونقدر دلم می خواست بهش "عقاید یک دلقک" را هدیه بدم.
7-"فاطی جون" را با لهجه های متفاوت شنیدین؟ خداست! به قول معروف جلوی مردم Jethro Tull تو خونه بنیامین، عرق سگی و پیژامه!
8-اون عینکه را خریدم ولی فکر کنم تو رویا هام قشنگ تر بود!
9-تیله ها همه تغییر رنگ دادن. منم امروز قرمز شدم!
10-مردم برای تنوع دماغ عمل می کنن، مو رنگ می کنن منم عطر عوض می کنم. اول Gucci (Rush) بود بعد که گوچی خز شد، رفتم سراغ (Escada(magnetism حالا هم از این DKNY(Be delicious) خوشم اومده. قیافشم با مزه است. یکجوری گردالوئه. جون می ده پرتش کنی بزنی شیشه پنجره را بشکونی! یا مثل فیلم unfaithful بزنی تو سر یکی، ناکارش کنی! (می تونین قیافشو تو عکس ببینین)خیلی قبل تری ها را هم نگفتم چون در مقال نمی گنجد! می دونم به شما ربطی ندارد. نوشتم تا اسمش یادم نره!
11-امروز یادم اومد که من فیلم "نیمه پنهان" را خیلی دوست داشتم. خوب! چراش معلومه دیگه.
12-به جهنم! جیبم خالی شد ولی استیکش عالی بود.
13-عاشق رانندگی خانم صورتی ام! بدون سکته، با سرعت خفن، لایی و مینیمم مقدار ترمز.
14-می گن یک نوع ویروس جدید اومده که علائمش تب و اسهال و تاول است!
15-از اون خانومه تو کافه پاییزه خوشم نمیاد! اون دو تا هم با هم برادرن ولی اصلا شبیه هم نیستن.
16-استرس دارم. تمرکز ندارم. دلم شور می زند. نمی تونم یجا بشینم. هر چی فکر می کنم نمی دونم چرا!
17-خوشبختم که پوشکین نیستم، نیکبختم به این سادگی!
18-قدیما هر وقت اینو می گفتم یعنی حالم خیلی خرابه.
19-خودمونیم عجب پست خزی شد!
20-دیدین بچه ها وقتی یک چیزی یاد می گیرن هی تکرار می کنن. کلمه خز هم افتاده تو دهن من. یاد فیلم میت د فاکرز افتادم و اون فحشه که بچه هه یاد گرفته بود! :))

[Monday, May 01, 2006]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]