اسم معلم رانندگی ام مهدی یه. سنش خیلی کمه و به قول خودش دیپلم ریاضیه. فرق بین اینرسی و اصطکاک را نمی دوند ولی خیلی اصرار دارد که با من با زبان علمی صحبت بکند.از اینرو، تمام اتفاقات مکانیکی ماشین را با استفاده از قانون سوم نیوتن تفسیر می کند! امروز سومین جلسه ام بود. می گه: تو از اونایی هستی که اگه یک خرده راه بیفتی آرتیست بازی در میاری. بیچاره حق داره. امروز بخاطر یکسری عملیات محیر العقول من کم مونده بود سکته کنه. فکر کنم تا دو جلسه دیگه تک چرخ هم بزنم! :D

+

داشتن پدری هم مسلک اگه هزار و یک دردسر داشته باشد یک منفعت دارد اونم اینه که در پیدا کردن کار زیاد دچار مشکل نمی شین!

+

ایندفعه در جلسه فیلم بینی مون اون خانومه که قرار بود معلم فرانسه من بشه نیومده بود. تازه جلسه قبل من کلی جو گیر شدم و برای شیرینکاری چند تا از کتاب شعر های فرانسه ام را (رمبو، ژاک پرور، پل الوار) بهشون قرض دادم.دلم برای کتابام تنگ شده. شعر فرانسه خونم بدجوری اومده پایین.


+

و خداوند کامنت دونی را آفرید! اینم از فیلم مرشد و مارگاریتا!

[Tuesday, April 11, 2006]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]