حل مساله
بی زحمت یکی این مساله را برای من حل کنه:
الان ساعت 2 نصفه شبه. 3 روز به دفاع من مونده.4 استاد پایان نامه منو خوندن و comment هاشون را ارائه دادن. پایان نامه من متشکل از 5 فصله. هر کدوم از استاد ها نظر خاص خودشون دارد. بعضی ها با بعضی های دیگه کل کل دارن. بعضی ها بیمارن و بعضی ها ریه. بعضی ها با بعضی های دیگر در مورد بعضی از فصل ها موافقند و لی این بعضی فصل ها بطور رندوم (کاتوره ای*) هستند، یعنی نمی شه مشخصشون کرد. بعبارتی کامنت ها بطور مستقیم از معده اساتید محترم به زبونشون جاری می شه! یعنی قید کاهش دهنده حالت تو محاسبه جایگشت ها نداریم. عالیجنابان احتمالا این ضرب المثل معروف را تو دلشون خطاب به من می گن: "کان** تو شود پاره، بر من چه اثر داره!"
حالا تعیین کنید، من چند جور رقص باید بلد باشم تا به تعداد حالت ها برقصم ؟
و چند version مختلف پایان نامه سر دفاع باید رو کنم؟ ببخشید من هی از شهر قصه مثال می زنم. عین اون جاش که می گفت: دیپلمه؟ بفرمایید! گواهیه؟ بفرمایید! دیپلمه؟ بفرمایید! ...و الخ

*از اون معادل های فارسی است که کفر منو در میاره از بس بدفرمه!
**کان واژه مودبانه معادل کون است.
منو ببخشید. حالم اصلا خوب نیست.بر ذات هرچی مردم آزار است لعنت، جمیعا و رحمت الله و عجل فرجهم!

[Saturday, March 11, 2006]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]